I'm just gettin' started.

Senaste dagarna i punkter:
  • Onsdag: Jag, Tiffany och Alexa sov over hos Amber. Detta gjorde att jag gick till skolan med 3 timmars somn i kroppen, saaaa vart!
  • Torsdag: Gick i skolan som en zombie. Pa kvallen akte jag och Alexa till en tjej som heter Sydney for en bonfire. Eller ah, de hade ett Burn Party och bradne gamla pojkvanners grejer. Jag kakade smore's och kande att livet var allmant bra.
  • FREDAG! Forst gick jag och Alexa upp tidigt for att aka och klippa oss. Jag kapade en inch (2,5 cm) pa langden och klippte LUGG! Haha, did you see that one coming? Efter klippningen akte jag till min sista football traning och vi gick igenom spelstrategier och skrev vara namn pa vara bandanas. Efter en timme hemma sa akte jag till Wendy's och kakade med laget. Eller, de at och jag at mina pommes och kande hur magen drog ihop sig av nervositet. Sen akte jag med Katelyn, Emily och Crystal hem till Katelyn for att koka tandskydd och fit dem. Vi fyllde aven ca 100 vattenballonger som vi tog med till matchen.
  • MATCHEN. Ah herregud det ar inte ofta som jag onskar  att jag hade fotts till kille, pretty much aldrig faktist, men om jag hade varit av det manliga konet sa hade football varit min sport har i USA. Jag blev utbytt tva ganger under hela matchen och spelade nastan konstant, bade anfall och forsvar. Det var sa sjukt kul och gav en san adrenalinkick. Sen att Juniors (mitt lag) vann gjorde bara saken annu battre. Jag var i sjunde himlen. Efter en miljon segerbilder sa hade vi vattenkrig. Sen akte jag med nagra seniors och at glass pa UDF. Det finns bilder pa facebook och jag ska be om en cd med alla bilder pa!
  • Lordag: Jag kunde knappt rora mig, hade traningsvark i precis hela kroppen. Hittade aven blamarken pa de mest mystiska stallen.  Pa kvallen akte jag till Emily och chillade med henne och hennes syskon.
  • Sondag: Laste en bok och tog det lugnt, lyckades branna insidan av mina ben i solen. Pa kvallen hade jag och Alexa donuttavling. Jag vann med 7 i rad utan att slicka lapparna.
En sot sak forresten: En av mina coaches (juniorfootball killar) sa att han skulle betala min flygbiljett om jag kom tillbaka nasta ar och spelade for dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0