Back-to-back-to-back

GOOOO REDS!
Igar var jag pa min forsta riktiga baseball match, vi sag Cincinnati Reds sla Atlanta med 4-1. Reds gjorde dessutom 3 homeruns i rad. Helt sinnes, och jag lyckades att missa alla tre eftersom att jag var och kopte en keps. Haha, men Alexa och jag sager att det var var fortjanst att Reds vann. Det var riktigt mysigt igar och jag kan tanka mig att se fler baseball matcher i framtiden, dock lar jag inte hinna med nagra fler i ar.
Har ar min favoritspelare, han gjorde en homerun igar och fangade en grym boll i infield.
Zack Cozart - Cincinnati Reds Photo Day
Zack Cozart

Och mamma: Ja jag var 6 ar nar jag lat luggen vaxa ut. Men jag var ocksa 15 sist jag klippte lugg.
Sara: Vada vad har hon gjort? Woooow thanks almost birthdaygirl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0