We all love Mondays!

Sitter i soc. och somnar snart. Jag och Chelsea trodde att det var lov igar kvall sa vi var uppe alldeles for sent. Helgen var i alla fall helt awesome, prom var jattekul. Vi dansade 3 timmar konstant och jag har (nastan) borjat tycka att grinding kan vara en dansstil. Jag ska lagga ut bilder har, men annars finns det bilder pa facebook.
Nu ska jag fortsatta att "shoppa" (haha, vilket skamt kan inte internetshoppa med mitt bankkort) iphoneskal till min telefon i Sverige medans jag lyssnar pa Danza Kudoru och Si Se Eu Te Pego. Brasilien gor skon musik.
Cosmic Stuff - II iPhone Case
Kanske jag ska ha detta for att visa min nv-sida.
Follow Your Dreams iPhone Case
Annars ar detta for min "wanderlust" sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0