Vill man vara fin sa far man lida pin

Hej!
Sitter i skolan som vanligt och har lite ont i mina fingrar. Varfor? Jo, for att jag var och fick manikyr igar for forsta gangen i mitt liv. Fixade acryllic naglar och de gor fortfarande lite ont. Men det ar okej, prom ar imorgonoch jag vill se perfa ut! Jag och Chelsea ska ga och fa vara har uppsatta pa salong och allt. Det har varit en hel del planerande om man sager sa. Men men, det ar min enda amerikanska bal sa det far vara vart det. Annars sa har jag ett track meet idag som jag inte hade en aning om. Kanns grymt bra ju, far forsoka overtala nagon att kora mig hem sa att jag kan hamta mina klader.
Mina fina naglar och mitt trotta ansikte.
Detta haret ar skapat utan locktang, jag har numera otroliga (hemliga) skillz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0