Valborg

Grattis till mamma och pappa pa er brollopsdag! Grattis till Katja pa fodelsedagen!
Inte lika mycket grattis till er som spenderar valborgsmassoafton i stadsparken i Lund. Jag hoppas att det regnar pa er. Moahahaha, uhm, jag ar inte avundsjuk. Inte Alls. Dessutom ar ni lediga imorgon, hemskt ar vad det ar.
En av fa saker som jag kan gladja mig sjalv med ar att vi inte har nagra fredagar kvar i skolan har. Det betyder att jag har max 16 skoldagar kvar. Av dessa 16 dagar ar det exams minst 3.
Helgen spenderades med att vara sjuk och att ignorera det. Jag drog och shoppade med Alexa och Amber pa lordags fromiddagen och vi kakade pa TGI Friday's efterat, det ar formodligen den basta maten jag har atit pa flera manader. Pa kvallen traffade vi nagra killkompisar som drog med oss pa dragracing, varldens mest overskattade underhallning. Det var kallt och luktade avgaser, inte nagot som jag skulle rekomendera. Igar kurerade jag mig hela dagen genom att ta en 4 timmars tupplur och anda ha noll problem med att somna pa kvallen.
Hoppas att ni hade en bra helg, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snäckan! Och du, vi har 20 grader och sol....

2012-04-30 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0