Volleyball!

Denna veckan har jag haft 6 timmar volleybollträning, det innebär 2 timmar om dagen. Direkt efter skolan så går jag till skolans gymnastiksal (eller gym som de säger här) och bytar till träningskläder. Snacka om att jag har träningsvärk idag...
I alla fall så tog vi lagbilder och individuella bilder idag, jag tränar med Varsity och JV men jag spelar med JV (reserv) nu eftersom att jag är ny. Idag fick jag äntligen min matchtröja (jag ska försöka fixa en bild på mig i den) och min träningsväska. Rätt najs att få en väska tycker jag!
Igår tog vi bilder även till yearbook och jag tror att jag blev bra! Jag brukar bli helt okej på mina "ensamfoton" men bli riktigt kass på klassfotot. Som tur för mig så har vi inte klassfoton här eftersom att vi inte har några klasser (vi har lektioner med olika människor och sen har vi årskurser och båda dessa kallas för classes. rätt förvirrande).
Nu visar jag Chelsea vad vi lyssnar på i Sverige, hon gillar Rebecca&Fiona men hon tycker att "Låna Pengar" låter sjukt skum...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu måste jag visa min okunnighet. Varsity är skollaget? Men vad är JV? Vi var på "nya" Väla idag, helt ok! En tur på Ikea blev det också, inga värmeljus dock men lila ljus och lila servetter blev det bla. Ja, du förstår säkert att Sara var med :) Kram

2011-09-09 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0