Fredagkväll!

Kom nyss hem från denna fredags footballmatch, vi vann överlägset (72-7) och jag hängde med den tyska utbytesstudenten och några andra roliga människor. Chelsea och hennes pojkvän Nolan kom lagom till den tredje quartern (man spelar 4 typ halv lekar à la 15 min som kallas quarters) och sen åkte jag med dem hem. Nu sitter jag och redigerar bilder, lyssnar på bra musik (James Morrison's nya album <3) käkar djungelvrål och dricker Mountain Dew (som 7up fast 100 gånger godare).
Kim, förresten så är jag den enda som kan uttala hennes efternamn, undrar varför... ;)
The Marching Band, de spelar innan varje match, vid varje touch down och i halv tid. Här tror jag att de spelar nationalsången (som spelas innan varje match men som ingen sjunger med i). Min kompis Lindsey är en som håller på med flags, de gör program med flaggor medans bandet spelar. Två tjejer i min precalc klass och några stycken i min US history klass är med i bandet.
En tjej som jag inte kommer ihåg namnet på (pinsamt jag vet...), Kati, Chelsea och Kim.
Jag älskar Kati's hår, det är så sjukt najs!
UPDATE: Tjejen heter Allison och Kim är den tyska utbytesstudenten.

Kommentarer
Postat av: Sylle

Vad heter Kim i efternamn? Är Kim den tyska utbytesstudenten? Hur är läget annars bruden?

Här är det bra, JSM hela helgen så du förstår var jag är. Emil var med idag och det gick jättebra. Sara hade en svans idag var hon än gick och det var så klart Emil. Har det bra! De andra hälsar också.

Puss & kram!

2011-09-24 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0