Det här med saknad.

Okej, nu mitt i matten så ska jag lägga ut ett djupt inlägg. Min hjärna funkar på topp 10.45 pm. I alla fall, alla undrar om jag saknar dem och här kommer ett ärligt svar: Nej, jag saknar inte er, jag längtar inte hem. Jag längtar efter er och jag vill att ni allihopa ska komma och bo ute på landsbygden med mig. Jag längtar efter första gången som jag fastnar i ett tågkaos igen, jag längtar efter en ordentlig sallad, jag vill hålla i en klistrig handboll. Men nej, jag saknar inget.
Låter fett taskigt när alla bara, "ÅÅÅÅHHH jag saknar dig" och varje gång jag ser det på fb, skype eller i en kommentar så hoppar hjärtat mitt ett slag. Men nej, jag sakna inte er & tiden går sjukt snabbt, jag har redan varit här i USA i mer än 3 veckor, sjukt sinnes!
Min andra halva, lilla skitunge, minihelge, du borde kolla under bilderna på anslagstavlan i mitt rum, sudda inte ut det bara! Det är till dig <3

Kommentarer
Postat av: sara

Hahah det har jag gjort, älskar dig!

2011-09-06 @ 16:29:01
URL: http://tatjanahelgesson.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jättebra! Fortsätt framåt. Titta inte bakåt. Det har redan varit. Framtiden är din!

2011-09-06 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0