Det är en vanlig dag, och jag har det bra!

Idag hade jag roligare än jag har haft på länge, och USA fick känna på ett äkta hysteriskt Anna skratt.
Vi hade hemmamatch idag och som vanligt gick jag ut och käka med några tjejer från laget. Denna gången blev det med Bailey, Ashley och Ashley's tvillingsyster Jordan. Vi åkte till Wendy's, en hamburgerrestaurang, och på vägen dit körde Ashley. Hon kör lite galet om man säger så, gillar att byta fil, tvärstanna och göra oväntade svängar. Bailey tyckte nog att det var lite läskigt och skrek varje gång Ashley körde konstigt. För varje skrik Bailey gjorde så började jag skratta. Så skönt att skratta ordentligt, det var ett tag sen.
Senare när vi var på Wendy's blev det ännu roligare. Det satt 2 snygga killar där redan när vi kom in och vi spanade alla in dem. Speciellt den ena var riktigt snygg. Såklart sitter Ashley och råstirrar hela tiden medans vi äter medan vi andra försöker hålla oss för skratt. När den snyggaste killen har gått ut till sin bil så dröjer sig den andra killen kvar och pratar med någon av sina kompisar. Ashley ropar till han att hon tyckte att hans kompis var snygg. Han bara: "Haha, okej, var är ni från? Går ni på college?" Vi svarade att vi var seniors i High School (och det är de andra, jag är lika gammal som dem men är junior pga utbytesstudentgrejen). Ashley frågade vad hans kompis hette och han svarade med sin kompis namn. Vi bara aha okeeej. Sen kommer kompisen helt plötsligt in och Ashley säger precis då "Okej, hej jag heter Ashley" och den snygga kompisen svarar henne med sitt namn. Haha, som vi skrattade... Herregud. Okej det kanske är lite svårt att återge men det var så sinnessjukt kul. Bailey skämdes så mycket att hon var helt röd i ansiktet och jag bara asgarvade.
Och förresten vi vann matchen, 2 i rad nu, 2 vinster på en vecka!
Jag har det bra
Mitt liv rullar på
Ibland har jag tråkigt
Vad sakta tiden går
Men oftast har jag roligt
Då känns allting bra
Idag är en bra dag, idag är det bra
Tack Ulrik, kunde inte sagt det bättre själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0