Chilllar livet.

Känns rätt skönt att inte behöva hetsplugga för att få okej betyg (inte för att jag någonsin hetspluggat något annat än franska och fysik men ändå). Jag behöver inte få högsta betyg (A+), jag behöver bara få C. Det klarar jag nog utan problem hoppas jag!
Imorgon ska jag hålla en presentation om mitt liv i Sverige på American Literature lektionen. Hoppas att det går bättre än mitt tal som jag höll nu i veckan. Jag som aldrig brukar vara nervös inför att hålla muntligt föredrag fick plötsligt hjärnsläpp och svamlade om inget i 2 minuter. Aja, resten av klassen sög också och detta är ändå deras orginalspråk.
Imorgon ska jag även på veckans footballmatch med några kompisar från volleybollen (äntligen några i min ålder). Efter matchen ska vi hem till Ashley (inte samma som förra veckan :p) och "have fun" som hon säger, vad det nu innebär.... Nej men vi ska nog bada i deras pool och göra donuts och chilla. Hoppas att det blir kul i alla fall!
Vad händer i Sverige i helgen? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0