Sparkles

Jag är lite busig och har laddat ner musik. Oj oj oj, bryter till och med mot lagen och sånt i USA. Men vad gör man inte för att överleva på bussturen till och från skolan varje dag med barn mellan 10 och 15 år. De är lite, ehum, annorlunda om man jämför med mina vanliga medresenärer på öresundstågen... I alla fall så förgyller 10 låtar (ja, mitt internet suger fortfarande) min dag, tacka gud för Tracy Chapman, Mumford & Sons, Avicii, The Fray etc.
Kanske är det karma, men min kamera är sönder, finns det något geni som vet vad man kan göra om ens batteri sitter fast i kameran? Haha, det låter sjukt, men jag får verkligen inte ut batteriet.
Spiritfest i helgen med youthgroup i kyrkan, vi ska till Comburline Falls i Kentucky, hoppas att det blir kul.
Idag ska jag plugga matte och kolla Gossip Girl. Borde börja med en uppsats som ska vara klar på fredag också. 3-sidig uppsats om "Assisted suicide". Ah, men lätt att skriva 3 sidor om ett ämne man inte ens förstår. Lycka till!
För att muntra upp mig själv har jag målat naglarna med glittrigt nagellack, jag älskar att OPI är så billigt här (en tredjedel av priset i Sverige).
Pussss
Ps. På tal om trafik och bussar och sånt, jag gjorde fetaste misstaget nyss och gick in på Skånetrafiken och sökte av rutin på en resa 07.27 från Landskrona Station till Lund C. Tjena hemlängtan. Är det något fel på mig om jag saknar skånetrafiken...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0