Paranormal Activity 3

Igar var jag, Chelsea och Nolan pa bio. Jag kanner mig som om jag ar med i en dalig tonarsfilm ibland nar jag maste cover for dem. Glenda "gillar" inte Nolan langre pa grund av nagot som de gjorde. Jag tycker det ar sa overdrivet sa jag tacker garna for dem. I alla fall sa kom vi till bion en timme for tidigt sa vi korde bara runt i en timme och korde vilse tre ganger men kom anda tillbaka i tid. Bra jobbat va?! Sen sag vi Paranormal Activity, Nolan grat, jag var den enda som skrek och Chelsea hoppade till 2 ganger. Usch, jag gillar verkligen inte skrackfilmer och nu hotar hon med att vi "maaaste" se 1408. Det ar utan tvekan den varsta filmen jag vet. Nu sitter jag i skolan och vi laser "Of Mice and Men" av John Steinbeck. Jag gillar inte riktigt hur han skriver, det ar for mycket beskrivning och vi laste "Parlan" pa Katte forra aret och den var kort men traaaakig.
Tillbaka till verkligheten, bye!

Kommentarer
Postat av: Patte

haha jag såg tvåan och svor aldrig mer igen, nu vet du varför min fobi för dörrar är så stor. Och 1408 är ju ROLIG :D

2011-11-02 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0