Lista for att undvika engelskalektion!

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"The wooden latch raised. The door opened and..."
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Kelsie som sitter bredvid mig (nej jag strackte inte ut handen pa riktigt).
Vad var det senaste du såg på tv?
Nyheterna igar om valet Ohio gjorde igar (googla Issue 1,2,3 Ohio; sa far ni se vad vi rostade om).
Utan att se efter, gissa vad klockan är:
8.00
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Folk som pratar.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
For 40 minuter sen, jag gick fran bussen till skolan (ca 20 meter).
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Min Gappsmail (skolmailen) och http://9gag.com
Vad har du på dig?
Svarta jeans, vitya converse, min nya volleybollttroja (vit och rod, det star falcons pa ryggen) och underklader (ar strumpor underklader? Annars har jag det ocksa). 
Drömde du något inatt
Kanske, kommer inte ihag det i alla fall.
När skrattade du senast?
Igar, skrattade at Chelsea som vanligt...

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Posters av filmer, bocker, en smartboard, tva vita tavlor, en massa teckningar och en tv.
Har du sett något konstigt på sistone?
Nja, tvek, mina granser har tanjts rejalt efter nastan 3 manader i USA.
Vad tycker du om den här utmaningen?
utmaning?
Vilken var den senaste film du såg?
Paranormal Activity 3 
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Om jag ska vara arlig... KLADER! Haha, nej men jag skulle kopa mig ett hus och jag skulle kopa en resa till min familj!

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har otroligt svart for att vara argh in public, jag tar nastan aldrig ut min ilska pa mina vanner, det ar min familj som far ta det. 
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Far man onska? Jag skulle onska att manniskor kunde respektera varandra mer, skit i religion, hudfarg, klass och alder. Alla manniskor fortjanar att bli sedda, atminstonde tills de sjalva screw it up.
Tycker du om att dansa?

Eh, hellooo, dansade i 6 ar innan jag var dum nog att sluta, nu dansar jag satan pa alla fester istallet.
George Bush?
George Usch?
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
(Detta forandras i princip varje dag) Rutger och Lisa, haha, nej men, Aron och Nora (smartass som doper barnen till samma sak, fast baklanges).
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Haha, jag bor utomlands, har semester i 9 manader som Louise sager.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tjenare mannen, vi har sparat basta molnet till dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0