Every second counts.

Hej, jag lever, även om jag är sjuk.
Tiden går relativt snabbt och jag vet att jag borde ta vara på den (heter det så?!). Men när man vaknar med sprängande huvudvärk spelar det ingen roll att man har debatt och anatomiprov, så idag stannade jag hemma från skolan.
Igår åkte jag, Chelsea och Glenda direkt ut till en sko-outlet, "DSW". De hade alla möjliga märken till superbra priser! Jag fingrade på ett par Steve Madden boots för 100 dollar men bestämde mig istället för ett par konjakbruna läderstövlar (ser lite ut som ett par ridstövlar) som hade kostat 180 dollar men som nu "bara" kostade 100. En bra deal enligt mig! Sen köpte jag ett par perfekta svarta högklackade (ca 7 cm klack) mocka pumps. De kostade 30 dollar och jag kan äntligen använda något annat än mina ballerina i kyrkan. Mina ballerina som jag har använt så mycket att de i princip ramlar sönder, älskar dem!
Efter att vi spenderat ex antal timmar affären åkte vi till Chic-fil-a och åt gudomligt goda chicken nuggets. Det är en kristen restaurangkedja och de som jobbar där måste vara artiga och säga "My pleasure" när man tackar dem för något. Dessutom så cirkulerar en eller två personer hela tiden och frågar kunderna om det är gott och om man vill ha påfyllning. Lite annorlunda från McDonald's, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0