Beundrare

En av de konstiga sakerna med att ga i en skola med ungdomar i aldern 14-18 ar ar att fa beundrare. Inte vilka som helst heller, freshmen ar det som galler. Ibland undrar jag om de inser att jag ar 3 ar aldre an dem. An sa lange har 2 killar gatt forbi och sagt: "Hey Sweden, you're pretty" och jag har ingen aning om vem de ar. Igar fick en kille atg pa mitt nummer och jag bara hmm, okej kanner jag dig? Tydligen sa aker han min buss, sa mycket uppmarksamhet lagger jag pa bussen...
I alla fall sa har jag faktist gjort min mattelaxa till idag, hur duktigt ar inte det? Till och med lamnat in den! Nu sitter jag i anatomi, min chillklass dar jag mest gor ingenting och har hogsta betyg. Det ar ocksa har vi har de konstigaste konversationerna, allt ifran om Sverige ligger i Asien till vilket som ar varst: insektsbett pa armarna eller benen...

Kommentarer
Postat av: Hemliga beundrare

Hej ännaaapääännaa! Dina två största hemliga beundrare sitter på roooooligaste fysiklektionen EVAAAA och läser din blogg!

Pussar å kramar från svealand! <3

2011-12-05 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0