För jag kan göra det som ingen gjort


Jag orkar inte blogga men det är rätt okej. Det händer inte så myckte mer just nu än att alla lärare verkar ha fattat att kurserna snart tar slut så de slänger in ett extra prov, inte helt okej. Vad som däremot är helt okej är att jag fick mvg på min franska läsförståelse, nationella. Inte helt fy skam för en tjej som annars dör av lycka om hon får vg i franska...
Ikväll blir det att fira Sara som fyller år på måndag och imorgon är det VERÒNICA MAGGIO!! Om inte det är okej så vet jag inte vad som är.

Får ingen luft
Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
De andra drog
Andas, andas men det är för varmt

Kommentarer
Postat av: paula

TACK! ja jag hoppas det! :D

Hopppas du också får din snart! :D

kram

2011-05-22 @ 12:06:59
URL: http://psintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0