We're only young and naive still.







Här är ett litet uppdaterande på den senaste månaden (minus siesta, skolavslutning & jobb). Jag har under den gågna veckan avverkat 3 födelsedagar, 1 besök på bion (the hangover part 2: SE DEN!!!), lite grillande i ösregn och en massa pillande i spritdoftande skaldjur. Nej det är inte på någon fiskvagn jag jobbar, även om man skulle kunna tro det med tanke på stanken från mina händer. Neejdå, jag sitter och sorterar bottenfauna från öresund med pincetter under ett miskroskop (ooooohhh, jiiipppiiii). Jag ska INTE bli marinbiolog när jag blir stor, fast jag numera ser skillnad på en Hydrobia och en sten. Lyckan är gjord!

Vi syns nog om sisådär en vecka, det händer ändå inte så mycket mer än midsommar just nu.

Oh, btw note to self: tamedkameranvartduängårförhellskotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0