Min första jul hemifrån

Sitter och facebookchattar med familjen i Sverige och känner att julkänslan inte riktigt är här än... Jag vet att det låter taskigt mot min värdfamilj (som är grym förresten), men jag skulle nästan hellre fira med min familj på andra sidan klotet. Här har vi ingen julkalender, adventsljusstake, eller någon knäck! Men knäcken ska jag försöka ändra på, ska se om jag kan göra lite i kväll. Det kan nog vara uppskattat imorgon när vi åker till Glendas syster och firar jul.
Idag ska jag på tågmuseum med Glenda och Kim (Kim åker hem den 28, hon var bara här en termin).  Det blir nog trevligt!
Förresten efter att mitt sista exam var slut (precalc, höll på att dö) så åkte jag hem och sov i sex timmar. Var det stressen som släppte? Kanske, och nu har jag ingen mer matte här i USA. Däremot har jag två prov innan skolan börjar i sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0