Life is what happens while we're busy making other plans

Hej!
Nu sitter jag i US History, har inget att gora eftersom att det ar examweek och jag har mitt exam har imorgon. Har haft tva exams idag, engelska och anatomy. De gick bra, engelskan var mycket lattare an vad jag trodde att den skulle vara (vet inte hur bra det ar att saga sa). Imorgon tankte jag ta sovmorgon och komma in till min fjarde lektion eftersom att jag bara har ett exam da.
Ikvall ska vi till UC (University of Cincinnati) och se nar Joel spelar baketmatch. Han ar en freshman i college och hans familj har kant min vardfamilj hur lange som helst. En lite cool sak ar att han far starta i varsity som freshman, det brukar vara juniors och seniors som gor det.
Ha en skon mandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0