jag tycker om er också!

Okej, kanske världshistoriens sämsta bild men det är Åre choklad som heter "Tycker om dig...". Och jag tycker om den också. Och farmor och farfar som skickade den och en massa annat godis i juklapp. MUMS! Med en order om att det bör ätas så foprt som möjligt kan man nästan tro att jag dött och hamnat i chokladhimlen.
Fick ett annat megastort paket från Katja, el familio och mormor nu i veckan. Det var fullt med julklappar som jag inte öppnat, en snygg klänning (perfekt kyrklängd), juleskum och lakrits.
Puss på er från en obeskrivligt tacksam daughter, sister, granddaughter och goddaughter/sister! (haha skrev det på engelska mest för att de har ett ord för dotterdotter och sondotter, och för att det låter bättre)
Nu: Tillbaka till matteboken, final exams nästa vecka och jag har en del att göra, sen har jag ingen matte på ett halvår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0