Helgens bravader

I fredags var jag på födelsedagsparty hos Ana, det var jag, Kim och Johanne och en massa andra som vi inte kände. I början var det väldigt stelt men efter lite grinding (haha, så dålig jag är på det, antar att jag inte är så bra på att gnida rumpa mot okända människor) så drog vi ner i källaren istället, det var kul och jag pratade med en del killar. Killar här är så mycket lättare att prata med än tjejer, tjejerna snear gärna och är lite dramatiska. Vid tiotiden kom Glenda och Chelsea och hämtade mig och Kim. På vägen hem körde vi genom Mason och Liberty Township och vi såg några ordentligt dekorerade hus. Bland annat hade några hus i en halvcirkel tävling om bäst ljusprydnad.
Kim och Chelsea utanför ett satsigt hus!
I lördags rullade och stekte jag köttbullar hela dagen för att vid fyratiden åka till ett osannolikt stort och vackert hus. Det låg inte så långt ifrån Glenda's systers hus (den systern som vi var hos på thanksgiving). Jag blev avsläppt och gick in och njöt av roliga utbytesstudenters sällskap och god mat från världens alla hörn (eller mest Asien och Europa). Efter middagen följde jag, Kim och Johanne med Marthe hem och såg på Love Actually, åt popcorn och snackade skit. Härlig tjejkväll.
Marthe, Kim och jag.
På söndagen åkte vi först till Outlet köpcentrummet, jag köpte mig ett par nya Levi's ID curve för 45 dollar (istället för 900 kronor i Sverige) och en julklapp till Chelsea. Efter ett par snabba timmar i regnet på Outleten åkte vi till Kenwoodmall, det är mitt favorit köpcentrum för att de har allt (de har h&m för sjutton) och för att de har någorlunda okej mat. Jag hittade juklapp till Josh och en julklapp till till Chelsea. Köpte även en bh på Victoria's secret och fick lite av en chock när de mätte min storlek. Efter att ha spenderat pengar och tid åkte vi hemåt och jag gjorde lite matte innan jag gick och la mig.
Jag och Kim i Kenwood
Nu ska jag till the Y och träna, puussss.
Här är en fin låt som var på Hart of Dixie igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0