ojojoj

Kom hem från Bosön idag, det är därför jag inte har uppdaterat...
Sjukt kul har jag haft det, dock var det lite roligare i somras. Det blev 6 pass med träning, en miljon pass med maffia, ett pass vattenkrig mitt i natten, en massa god mat, kallt bad pool, morgonpromenader och så himla mycket mer som jag säkert har glömt.
Nu sitter jag och kollar genom min fb för att se om det har hänt något i omvärlden och lyssnar på donkeyboy på spotify.
Och visstja, min skärm dampar loss och Sverige förlorade mot Norge i förEM.

Lateros dudes

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' HAHHAHA! Elr hur! x)

Men kolla den som är högst upp!

Och kolla IKEA's då x) (kolla killen som kmr in sen, som han reagerar!!)



Haha, DEM ÄR BÄST



Jaaa dt är du ;p <3

2010-01-05 @ 22:36:02
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0