hrrm, nais?

Senaste dagarna & se kommande dagarna lite kort.

Göteborg med Patricia, sjukt nice, Sara kom tia och Opsal från Norge vann Norden cup för 96or.
Kom hem den 30 på kvällen och packade upp lite grann.

Nyår firades i Vallåkra hos Alex med en massa människor, var även lite på byn, svinigt kallt!
Höhm, natten spenderades i deras tvrum med 8 pers, gick lite trögt att sova på grund utav en viss Nais Kalle... Lite väl nais kanske?

I alla fall så somnade allihopa någon gång efter fem i morse och gick upp halv elva, skönt? Nej inte direkt.

Idag så har jag mest chillat framför tvn, det har gått sjukt mycket filmer idag.

Imorgon så går jag upp halv sex och drar på träningsläger i Stockholm, på Bosön.

Ha det!

och, jepp min kamera dog nyss & som vanligt så är mitt minneskort konstigt!

Kommentarer
Postat av: Patriciaemilie

haha ja men vem i svergie land åker till london för en butik!!

2010-01-01 @ 23:08:42
URL: http://patriciaemiliee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha .. men vi tvinga aldrig dig o gå med :) .. desutom kunde du ju följa med Andrea o din syster hem :P ... Men lite kul va de i nyår :)

2010-01-02 @ 20:58:24
Postat av: JW

uppdatera oftare, anna!

2010-01-05 @ 18:29:14
URL: http://rejowe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0