are you sure? 100 percent!

Okej, idag var jag på Katte i Lund och följde en NV klass och nu är jag till 99 % säker på att jag ska gå där. Eller ja om jag kommer in, men jag kommer ha det som mitt förstahandsval! Riktigt kul var det och det kändes som att det var en avslappnad stämning där, även mellan klasser och så.

Nu på kvällen så var Selena här och tittade på Idol med mig & båda två bara när Calle gick vidare: VAAAAA?!

Men, that's life...

Well nu ska jag sussa kudde och imorgon ska jag bada med en massa småfolk

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: johanna

SV; Nej, det var så bäst att Tove åkte, hatade henne från början!

2009-12-05 @ 09:56:57
URL: http://garps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0