You'll see what you're missing.

Livet rullar pa bland majsfalt och kyrkor. Igar hade vi var forsta riktigt harda traning, vi korde "stege" vilket gar ut pa att vi borjade med att springa 400m, sen 300, efter det 200 och en avslutning med sprint 100m. For forsta gangen sen intervalltraningen innan beachhandbollen sa gick jag darifran med skakiga ben. Och ah vad jag gillar den kanslan. Lite konstig kanske, men sa beroende kan man vara av endorfiner. Efter traningen akte jag hem och pluggade svensk biologi, jag har kommit pa att det basta sattet att lara sig ar nar man laser hogt for sig sjalv och som tur var sa klippte Glenda graset sa hon kunde inte hora mig. Det kanns riktigt konstigt att prata svenska och det kanns som om jag pratar "Ranelid-svenska", inte helt okej. Sa familjen Helgesson, ni lar fa en overraskning nar ni kommer om en vecka.
Senare pa kvallen sa sprang jag 2 miles (ca 3 km) nar det var lite svalare ute och det kandes riktigt bra! Nyttig som jag ar sa at jag forstas lite glass med banan som beloning...
Lite musik som ar stuck i mitt huvud denna morgon:
The Lumineers debutalbum kommer ut den 3 april, jag haller alla tummar for att den kommer ut pa spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0