"You have the right to be an attorney..."

I lordags skrattade jag hysteriskt i en biosalong for forsta gangen sen jag the Hangover 2 forra sommaren. Jag, Chelsea, Glenda och Aunt Carol gick och sag 21 Jump street med Channing Tatum (mmmmmmmmmmmmm), Jonah Hill och James Franco's (snygga) lillbrorsa Dave. Filmen var sjukt rolig och aven om det var en remake sa var den tydligen valdigt annorlunda fran orginalet.
Annars sa har jag mest solat pa altanen och chillat. Det ar helt sjukt vad varmt det har varit.
Forresten: jag ska testa att fasta med min kyrka nasta helg, det ar bara 24 timmar men anda. Kan ni se mig utan att kaka pa ett dygn? Det ra nog bast for allmanheten om de haller lag profil. I alla fall sa ska vi ga och se the Hunger Games pa sondag och sen efter kvallskyrkan ska vi alla bryta fastan tillsammans med hamburgare!
En annan sak: engelskan kommer nastan for latt nu, jag borjar meningar har pa bloggen med att skriva pa engelska och sen far jag sudda ut det igen for att bara skriva om det pa svenska igen. I-landsproblem? Oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0