When life gives you lemons, add some sugar and make lemonade.

Usch, ibland suger det att vara i USA. Skolan som jag vill ga pa efter gymnasiet med ett program som ar som gjort for mig kommer till Katte i mars och nu kollade jag mina mail och fick se ett fran Mejeriet. Giss vem som kommer dit den 8 mars? The DRUMS. Om jag ar sur? Eh ja. Dessutom sa bjod ett par av mina seniorkompisar med mig pa deras Springbreak resa till Panama Beach (Florida). Tro nu inte att jag skulle byta ut min mojlighet att traffa familjen for forsta gangen pa atta manader, men anda? Lite avundsjuk ar man.
Sa nu hoppas jag att Selena och Alma bokar in den 8/3 sa att jag kan saga att mina tva av mina gangstacrew medlemmar i alla fall gick och sag dem.
Hoppas att ni har en lite trevligare torsdag an mig.
Ps, idag hade vi en march for Wyatt som ska pa State Championship. Lite coolt att hela skolan stod och appladerade i korridorerna medans han ensam gick bakom bandet och sag sadar lagom utskamd ut.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade varit awesome att ha dig här typ nu. Mycket som har hänt. Men du? Om några få veckor ses vi igen, även om florida hade varit najs, så hade en prat stund med dig varit härligare. Mamma är hur bra som helst men du är bättre. Need you! And dude, Love you!

2012-03-02 @ 18:09:45
URL: http://tatjanahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0