Track meet nr 2

Igar hade jag min andra friidrottstavling. Jag sprang 100m, 100m x 4 (stafett, jag sprang tredje strackan), och back to back med det stafetten sa sprang jag 400m. 400m dodar, helt seriost. Jag sprang helt okej de forsta 300 meterna men i sista kurvan var det som om nagon tog tag i mina axlar och drog mig bakat. Jag kom i mal med en kass tid, blodsmak i munnen och darrande ben.
Det positiva var att vi vann vart stafettheat. Alskar forresten hur jag har lart mig friidrottsspraket genom att kolla pa Golden League, att sitta bankad framfor tvn belonar sig antligen.
Nu ska jag forsoka att inte somna i biblioteket, vi har snart en tornadoovning...

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Vilken tur att du just har fått ett par spikskor av din mormor. Mormor sätter in pengar på ditt konto till ett par imorgon. Sen vill vi ha bildbevis. Förresten ska Sara ta med träningskläder?

2012-03-28 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0