Sista dagen innan spring break!

Japp, ni horde ratt. Imorgon ar jag ledig och sen hr jag lov i en vecka. Fatta vilken lyx for oss "amerikanare", har ar man glad om man har lov en dag. Om vi hade haft D-dagar har sa hade systemet nog kolappsat pa grund av excited tonaringar. I alla fall sa ar jag formodligen helt ledig imorgon, vi har ett track-meet men det ar bara de basta som far aka och jag ar inte bland dem... Det ar lugnt for mig, ska overtala Glenda att aka och kopa spikskor med mig (taaaaack mormor!!!) sa att jag kan springa med lattare fotter. Nu har jag sprintat 100, 200 och 400 meter i skor som ar anpassade for langdistans i terang. Inte direkt vad jag behover eftersom att jag varken ar Bolt eller Wissman.
Hoppas att ni far ett underbart pasklov, sjalv ska jag mysa med min alskade Swedenfamily som kommer pa lordag. Ja, JAG AR FREAKING EXCITED!! <-har borjat skriva "exalterad" i svenska konversationer pa facebook bara for att jag alskar ordet excited sa mycket....
Lite inspiration for ett awesome springbreak/pasklov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0