Life is good.

Igar pa traningen sa kom min tranare fram till mig och fragade om jag holl pa med nagon sport i Sverige som jag kunde ha nytta av i friidrotten. Jag svarade att jag spelar "team handball" och att jag tranade tyngdlyftning i ett par ar (eheh, sa inte hela livet, hade kanske blivit lite konstigt da). Och han visste faktist vad olympisk lyftning var for nagot. Alla andra tror att jag har legat och kort bankpress (bara tanken far mina armar att darra lite, usch hatar bankpress) och bicepscurl, och inte ryck och stot. Men han bara: "Oh, like clean and jerk?". Sen sa han att stavhoppstranaren (som tranar killarna just nu) hade sett att jag (tydligen) var mycket starkare an de andra tjejerna. Och da hade vi haft sprinttraning, alltsa blockstarter, hela traningen. Far mig nastan att undra over om jag springer och spanner mig? Gor jag det??!
I alla fall sa har vi ingen traning idag och pa mandag har vi ledigt fran skolan, sa det blir till att vila upp benen. Herregud vad jobbigt det kan vara att borja trana igen. Men men, traningsvark ar val skont?
Imorgon ska jag till Kenwood Mall med Tiffany och Amber och shoppa balklanning, wish me luck! Jag har ingen aning om vad jag vill ha. Rott kanske? Eller blatt? Eller korall? Oh, well jag hittar val nagot!
Ha en skon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0