120308 - Internationella kvinnodagen

Hej alla fanzzz!
Idag ar jag mest mush mush. Mina ben ar doda efter att ha sprintat 1,6 km igar. Vi korde intervaller genom att sprinta kurvorna pa loparbanorna och ga pa langstrackorna. Inte sa skont med 8 varv. Dessutom sa ar min hjarna stendod, jag pluggade sociologi i 2 timmar innan jag satte mig med bilden i en halvtimme. Forhoppningsvis har jag redan hunnit spika mitt A+ i bild den har quartern genom att skriva minst 100% i morse.
Nu har jag 2 prov kvar idag, sociologi och franska. Franskan har jag inte ens pluggat, far val kolla min karta pa provincerna innan jag gar in och skriver testet. Hur svart kan det vara?
Det enda provet som jag ar orolig over ar sociologin, 7 sidor prov over amerikanska klassystemet, kriminella avvikelser, dating, adolescens och en hel del annat.
Snart ar det lunch och sen graver jag ner mig i 7sidorsprovet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0