Tisdagsupdate

Hej allihopa!
Jag har inget internet hemma just nu sa det kan bli lite mer mellanrum mellan uppdateringarna och om ni vill ha tag pa mig sa far ni antingen maila eller skriva en kommentar i bloggen. De har blockat facebook i skolan sa det ar omojligt att na mig dar.
Annars sa var jag ledig igar, Martin Luther King's Day. Skont med lite ledig tid och jag, Chelsea och Glenda gick pa bio och sag en mysig film; Joyful Noise. Idag hade vi mapstest pa morgonen och jag fick ett normalt resultat pa lasningen. Ar det bara jag eller ar det svarare att gora lasforstaelse pa datorn? Man blir ju helt trott i ogonen och lat som jag ar sa orkar jag inte lasa igenom alla texter helt.
Well nu ska jag fortsatta att uppdatera mig pa hur det gar for Sverige i EM. Handboll ar nagot som USA borde infora. NU!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får väl lägga till det på din lista med rosa helikopter. Du får väl lära dina kompisar att spela handboll...

Ditt födelsedagspaket har kommit igenom amerikanska tullen så du bör få det snart men du får inte öppna det förrän på fredag!! Riktig födelsedagspresent får du av oss när vi kommer över.

När är internet tillbaka hemma då?

2012-01-17 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0