Sista dagen som 17aring!

Hola guapas (guapos????)!
Sitter i biblan, har study hall som vanligt. Jag har inte sa mycket att studera egentligen sa jag sitter mest pa tumblr ocgh drommer om sommaren (bevis: HAR!). Fyller 18 ikvall gor jag ocksa. Inte for att det kanns som att det gor nagon storre skillnad, kanske ska jag kopa ett packe cigg (for att stampa pa) och en lott? Haha, kanns konstigt eftersom att jag dessutom fyller ar pa en fredag. Men jag, Chelsea, Lindsey och Curtis ska nog spela laserdome pa lordag i alla fall och vi ska dessutom ata ute pa lordag. Imorgon funkar inte eftersom att Chelsea jobbar till 21.
Nu ska jag snartga till Info Tech, arets onodigaste lektion.
PUSSSSSSSS!!!
ps. forvantar mig en massa GRAAAATTTIIIISSSSS nu. ds.
ps2. skoja bara.

Kommentarer
Postat av: Sylle

GRAAAAAAAAAAATTTTTTIIIIIIIIIISSSSSSSS!!!!!!!

Hoppas du får en bra födelsedag!

Vi får fira dig när du kommer hem.

Vi kanske kan ha släktkalas tillsammans?

Puss & Kram på dig!

Resten av familjen hälsar också.

//Sylle

2012-01-19 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0