Nytt schema

Mitt schema denna terminen ar:
1 & 2 period: Art 1 , helt okej amne, dock ar klassen mest freshmen (omogna 14aringar) och lararen ar som dramalararen i High School Musical...
3 period: Study Hall, detta ar min naptime/ta-igen-tv-serier-time. Sa skont!
4 period: Info Tech 2, chill amne, ar inte helt saker pa vad vi ska gora dar. Ar en valdigt liten klass pa atta personer men de ar i alla fall trevliga.
5 & 6 period: Sociology, verkar vara ett kul amne aven om lararen pratar rikigt hogt. Alltsa han ar som en megafon. Vi har inte riktigt borjat med sjalva amnet an, vi leker mest lekar.
7 & 8 period: French 3, for forsta gangen ar jag bast i min franskagrupp. SCORE! Haha, och lararen verkar ha som mal att lara mig sa mycket gammal engelska som mojligt, och jag tackar inte nej.
Nu sitter jag i biblioteket och lyssnar pa brittisk indiepop. Jag alskar Spotify's nya radio, stallde in den pa the kooks och upp kommer en massa bra grejer. Just nu ar det Razorlight och Stumble and Fall. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0