Hela klubben bara bara bounce som en Luger-check!

Hej alla fanzz!
Sitter i skolan och vill ha lite fin svensk sommar. Jag vill grilla och ata potatissallad (wtf, jag gillar inte ens det sa mycket), bada i iskallt oresundvatten, ligga pa balkongen och osa spotify, ta en cykeltur till strandbergen och ata chokladbollar, ata jordgubbar och kaffegradde, dansa hela natten lang, stanna uppe till klockan 5 och anda vakna halv nio, springa 40 minuter och komma hem drypande av svett, spela beachhandboll i osregn och cykla hem utan skor helt lerig, ata glass varenda dag, ga pa fodelsedagskalas (halva slakten fyller ju ar pa sommaren), tjana pengar, shoppa mig fattig med mina shopaholickompisar, aka skane runt med sommarkortet, svara over skanetrafiken som alltid ar sen/tidig, cykla i panik till taget for att jag har missat bussen, fika utomhus och snacka skit, spendera tid med manniskor som jag aldrig traffat tidigare, aka buss fran Lomma till Landskrona aven om jag vet att det gar snabbare med buss + tag, skalla ut lillsyrran for att hon har tagit (satt in valfritt kladesplagg/sak) utan att fraga, ga pa sommarbio i sallskap av mestadels 45aringar, hyra filmer som man redan har sett en miljon ganger, dela en ben&jerry's, kopa ett kilo godis pa hemmakvall och sen sta och dela pa priset sa att det blir exakt mellan fyra pers (hur manga ganger har vi inte gjort det?), ja ni vet, allt det som jag gor nar jag inte pluggar tills jag dor (hahahaha, dagens skamt).
JAG VILL LEVA LIVET!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En släng av hemlängtan? Inse att du inte vill hem till skånsk skitvinter + att ditt rum är upptaget för tillfället så sory du måste nog stanna ett tag till i USA PuzzzzzzE

2012-01-25 @ 19:16:43
Postat av: sara

Du är inte den enda som saknar sommaren!

2012-01-25 @ 19:46:42
URL: http://tatjanahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0