Fodelsedag & Lasertag

Jag firade min fodelsedag i fredags med tarta, presenter (tack till er som har skickat sa fina saker, tanker pa er!!!) och ballonger. Har alltihop pa film och aven en hel del bilder. Ska lagga over dem pa den har datorn sa att jag kan lagga upp dem i skolan.
I lordags var jag, Curtis, Chelsea, Lindsey, Kelsie och Nolan och spelade lasertag (laserdome) och det var riktigt kul aven om jag ar samst. Har aven testat Montgomery Inn's varldsberomda revbensspjall och kopt en haklapp (man far alltid en om man bestaller revben). Fran lordag till sondag sov jag, Chelsea och Lindsey hos Kelsie och hon bor nog i ett av de storsta husen jag nagonsin sett, no kidding. Dessutom sa har hennes pappa byggt det sjalv...
Fick aven en present av min arearep (och skolans spanskalarare) Ashley idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0