First Aid Kit

Motte nyss min franskalarare i korridoren och han undrade om jag hade hort talas om ett svenskt band som heter First Aid Kit. Det ahde jag inte sa jag sokte pa spotify direkt nar jag kom upp till min lektion. De ar riktigt bra och sadar lagom skon (konstig brukar Sara saga) som min musiksmak ar.
Nu ska jag fortsatta med mina meningar om Adolescence.
Update: Kollade nyss line upen till Coachella (musikfestival i Kalifornien i maj) och First Aid Kit ska dit, precis som Swedish House Mafia, The Hives och Avicii. HEJA SVERIGE!!!!!
Forresten om nagon undrar sa vill jag garna dit, sa skicka en biljett. Plzzzz

Kommentarer
Postat av: Patricia

So sad :( but I like the video and want summer time right now!

2012-01-23 @ 19:42:35
URL: http://vanillacoctail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0