27 januari

Idag ar det Glendas fodelsedag och jag har skickat in mitt beredskapsunderlag.
Kort sammanfattning.
Glenda fyller ar idag sa vi ska ata tarta och glass och kolla pa film. Jag var och kopte present till henne igar och kom hem med en tunika till henne, en vaska till mig sjalv och 2 klanningar, ett par sjukt skona finbyxor och en randig troja (big shocker, right?). Sa kan det ga nar jag och Chelsea hittar en ny butik (New York nanting, fiiiina saker) och gar in pa forever21 for forsta gangen pa 2 manader.
Idag har jag fyllt i en fargcirkel och fatt tillbaka min stetchbook (fick ett b medans mer an halva klassen fick F, score!) och nu har jag skickat in mina uppgifter till rekryteringsmyndigheten. Man maste ju vara laglig aven i USA, inte for att jag kan se mig sjalv gora lumpen. Bara tanken pa att jag skulle halla i ett vapen ar skrattretande. Ni som har haft lyckan att se mig med ett luftgevar alt. ett laserdome vapen vet vad jag snackar om. Herregud sager jag bara, Sverige hade inte haft nagon tur om jag hade varit med i ett krig. Snacka har jag inga problem med daremot sa jag far val kora pa min gamla plan: diplomati...
Ha en skon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0