2012!

Så, nu är vi två dagar in i året då jorden går under. Jag spenderade nyårsafton i kyrkan med min youthgroup och en annan youthgroup. Vi lekte lekar och jag lärde mig spela stripp-poker, jag är inte så bra på det och om inte Patrick (prästen) hade kommit in i rummet så hade jag nog suttit utan både jeans och tröja inom tio minuter. I alla fall så skålade vi i kolsyrad vindruvsjuice vid tolvslaget och tittade på "the ball drop" från Times Square på tv. Efter det sjöng vi i en timme och sen åkte vi hem till Aunt Arlie och sov. Igår gick vi kyrkan som vanligt och på kvällen var jag och Chelsea och bowlade med några kompisar. Jag var rätt dålig men jag slog i alla fall Nolan!
Idag är det snö på marken och det blåser storm!
Make 2012 your year!

Kommentarer
Postat av: Erika

shit det va längesedan man hörde något från dig! Tack så mycket! :)

2012-01-03 @ 22:05:45
URL: http://erikabrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0