18 YEARS!

Haha detta ar den enda bilden pa mig sjalv pa skoldatorn sa jag och Almisen far visa att jag firar min fodelsedag!
Igar satt jag pa mcdonalds i tva timmar och skypade med familjen och vantade in min svenska fodelsedag. De sjong for mig och det var allmant mysigt! Pratade gymnasieval med Sara, stress med mamma och traning med pappa. De t kandes forresten valdigt konstigt i morse nar ingen var uppe och sjong for mig. Kande mig lite som Harry Potter nar han ligger dar pa golvet och ritar en tarta. Eller na kanske inte, men nastan. I eftermiddag blir det annu ett besok pa valfri snabbmatsrestaurang for att ha lite Svreige kontakt, sa om ni vill snacka med denna coola donna sa lar hon vara online vid 22-tiden, svensk tid. Det blir mer firande imorgon!
Ha en skon fredag, for EREFREDAG? JA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0