Waz happenin?

Igar gjorde jag nagot jag inte gjort pa lange. Efter skolan akte jag och Alexa till Subway och kopte subs innan vi drog vidare till Mason Community Center. Vi borjade med att springa pa lopbandet och sen korde vi lite magtraning och knaboj. Jag har inte kort knaboj sen nagon gang forra sommaren, om ens da. Men jag kande mig duktig nar jag tog en 4 pa 50 kg. Inte min maxvikt direkt men det ar faktist svart att rakna fran lbs till kg. Men jag kanner att jag definitivt bor ta upp tyngdlyftningen nar jag kommer hem. Faktist sa later all traning bra just nu, jag far halla ut tills friidtrotts traningen borjar. Men nu ska jag vidare till min IT klass och gora powerpoint om mitt liv. Goodbye!

Kommentarer
Postat av: ↗mamma

Nu blir din pappa lycklig 💪❤

2012-02-24 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0