Tomei coragem e comecei a falar

Hej!
Helgen har varit underbart rolig! Jag borjade fredagkvall med att ga pa skolans basketmatch med Tiffany och Amber. Vi spelade mot Miami Trace (en annan skola som ligger i narheten) och vi vann stort! Efter matchen akte vi och kopte pizza och sen akte vi hem till Amber i snostormen.  Hos Amber traffade vi ett par andra tjejer och vi chillade, snackade skit och badade badtunna. Det var obeskrivligft kallt i luften men ah sa varmt i badtunnan. Jag sov hos Amber och pa lordagsmorgonen skjutsade Alexa mig hem. Efter att ha bytat klader sa akte kom Morgan och Emily och hamtade mig och vi akte hem till Jayne. Jayne fyllde 16 for ett par veckor sen sa hon hade fodelsedagsparty. Vi akte limo (kan nu stryka det fran min konstiga bucket list), bowlade, at tarta, at birthdaycake ice-cream (genialisk ide), och tittade pa skrackfilm. Det var riktigt kul aven om de flesta (om inte alla) var yngre an mig. Pa sondagen kom Glenda och hamtade mig och jag kollade pa 50/50, riktigt bra film!
Nu sitter jag i sociologiklassen och gor mest ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0