Superbowl!

Igar var det som nog alla vet Superbowl har i USA. New England Patrions och New York Giants spelade i Indianapolis som ligger tre timmar osterut fran Cincinnati. Jag och Chelsea tankte forst dra till ett Superbowlparty men eftersom att matchen inte slutade forran 22 sa tyckte min vardmamma att det var for sent. Istallet sa akte jag och Chelsea till Buffalo Wild Wings och bestallde HoneyBBQ wings av varldens trevligaste servitor och satte oss och kollade pa matchen dar istallet. Efter en quarter sa kom det upp en tjej till oss och fragade om vi ville sitta med henne for att hon kandes sig ensam som enda tjej i sitt sallskap. Sa och Chelsea sa ja, snalla som vi ar, och hamnade vid ett bord med 7 collegekillar. Soft, tyckte vi och satt och snackade med dem hela kvallen. Vi fick en massa random gratisgrejer och jag vann tva olglas. Det var en valdigt lyckad kvall och Giants vann. Nasta ar har jag och Chelsea bestamt oss for att kora facetime genom hela matchen, sa om nagon kanner for att stanna uppe till 4 pa morgonen en sondag nasta ar sa ar ni valkomna!
Ha det bast!

Kommentarer
Postat av: sara

Hahah namn?! Måste kollas upp typ nu?! ;)

2012-02-07 @ 22:03:58
URL: http://tatjanahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0