Mitt schema ar varldens onodigaste...

...darfor gor jag viktigare saker pa lektionerna. Som den har listan:
1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Februari 2002, jag var 8 ar och gick nog i skolan, akte pulka pa rasten och laste Harry Potter (nord som jag var(AR)).

2. Vad gjorde du för 1 år sedan?
Februari 2011, jag gick i skolan, tittade pa mitt forsta superbowl, festade litta, at tarta och sorjde lite att handbollsvm var over.

3. Fem snacks som du gillar?
Toblerone
Lakrits
Fruktsallad
MARABOU
Popcorn

4. Fem sånger som du kan hela texten till?
Robyn-Call your girlfriend
Daniel Adams Ray-Gubben i ladan
Hot Chelle Rae-Tonight Tonight
Alphabeat-Fascination
Veronica Maggio-17 ar

5. Fem saker som du skulle göra om du var mångmiljonär?
Plugga pa universitet i England. Bjuda hela feta slakten pa resa till valfri paradiso. Shoppa (ain't gonna lie, jag ar en shopaholic). Skankt pengar till Roda barnen och Radda korset (eller vad de nu heter ;) ). Kopt ett sommarhus pa Sardinien, Italien.

6. Fem dåliga vanor?
Gar och lagger mig for sent.
Undviker konfrontation.
Kan inte erkanna nar jag har fel.
Pluggar for lite.
Spenderar for mycket tid pa facebook.

7. Fem saker som du gillar att göra?
Sova.
Sola.
Springa.
Ata.
Skratta.

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Tratofflor (a la farfar). Joggingbyxor i skolan. Pyjamasbyxor i skolan. Trekvartsbyxor (ser ut som en dvarg, helt seriost. Och jag ar anda av normal langd). Ljusgront Extratuggumi (varken kla mig i eller kopa, bara lukten ger mig krakreflexer).

9. Fem favoritleksaker?
Min Nikon. Min laptop (obs, ej skoldator). Min platttang (har jag trakigt kan jag sta och locka hela haret, fullt normalt och sant). Fjarrkontrollen (vi har ingen har i usa och jag far seriosa problem pa att se reklamen hela tiden). Min kalender (fyller i alla fodelsedagar och har nedrakningar, kontrollfreaket i mig jublar hogt).

10. Tio personer jag vill se göra denna utmaning?
Haha, vilken flashback till bilddagboken det blev nu. Skickar vidare till mina beztizar (ni vet vilka ni ar). Om ni inte gor detta inom 5 timmar kommer en flicka att sitta pa er sangkant ikvall och stirra er nar ni sover. Sa, satt igang!

Kommentarer
Postat av: Sara

ja du vet jag brukar uppdatera bloggen med att först säga sjukt bajsig ;) Hahahahaha! <3

2012-02-02 @ 16:38:11
URL: http://tatjanahelgesson.blogg.se/
Postat av: Patricia

haha no way I doing that shit :P love yaa

2012-02-04 @ 18:15:29
URL: http://vanillacoctail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0