Mindre an 100 dagar

Nu springer tiden ivag fran mig. Det ar nastan mars och aven om jag langtar efter att traffa er dar hemma sa kanns det nastan lite for nara. Min familj kommer om 5 veckor och det verkar vara sa kort tid kvar. Det ar snart prom (april nagon gang) och sen ar det inte langt kvar tills skolan slutar i slutet pa maj. Efter skolan ar slut sa har jag en vecka kvar.
I helgen var jag nere i Gatlinburg, Tennessee, en riktig turiststad i mitten av Smoky Mountains. Jag akte med min youth group for att ga pa Winterfest (det storsta Church of Christ-evenemanget i USA) och vi var 5500 ungdomar som trangdes i ett konferenscentrum (och detta var bara i den sena sessionen, de hade tva sa totalt var vi 11000) och lyssnade pa roliga talare fran allt ifran Australien till Texas till Skottland. De pratade en del om de 12 disciplinerna men de var mest roliga och pratade om sina egna liv. Pa var freetime at vi mest och gick runt och kollade i turistaffarer. Vi kakade pannkakor till frukost/brunch pa lordagen och mina banana/pecan pannkakor var helt fantastiska. Nar vi at sen lunch/tidig middag blev det all out american: Milkshakes och sjukt stora hamburgare fyllde magen for ett antal timmar. Johnny Rockets hette restaurangen och jag hade hela tiden "Johnny the Rocker" pa huvudet. Jobbigt varre.
Hemresan tog 8 timmar eftersom att vi hamnade i en snostorm i sodra Kentucky, men det var helt okej. Jag satt och sov med musik i oronen och annu en gang har jag undvikit att se en hel Sagan om Ringen film! Jag ar extremt stolt over mig sjalv!
Igar var det President's Day sa vi var lediga fran skolan och jag, Chelsea och Lindsey akte till TriCounty mall och shoppade loss pa Forever21. Jag kopte ett par ler/brun/grona (ni vet den dar konstiga nyansen mellan brun och gron) trekvartsbyxor, en T-shirt med den amerikanska flaggan, en rod kavaj (!!!!!!!) och ett par vita jeans (busig jag ar mamma eller hur?). Pa kvallen var jag duktig och sprang i 40 minuter innan jag kraschade i soffan framfor Gossip Girl och Hart of Dixie. Det var faktist behaglig temperatur ute och jag kunde springa i bara en overdragstroja (annars har jag kort pa en overdragstroja + en tjock troja) i det fina solskenet.
Ni far ha en mysig tisdagskvall, puuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0