Happy Valentine's Day!

Glad Alla Hjartans Dag mina fina!
Just idag hade jag garna befunnit mig pa Katte, med allt hjartpynt och fika som fixas. Har i USA ar det saker jattekul om man har pojk/flickvan men mer overskattat om man ar singel. Aja, ska nog ta mig till affaren idag och kopa lite godis. Forresten, imorgon ska jag anvanda mina religionskunskaper och spela muslim i kyrkan. Ska sla hal pa lite myter nar jag anda haller pa. De muslimer som jag kanner ar sa lite taliban som man kan bli. Nar jag tanker efter sa kommer jag nog mest prata om gudomliska arabiska kakor. Ah, de ar saaaaa sota (kakorna da alltsa).
Pa fredag drar jag och Chelsea ner till Gatlinburg, Tennessee for Winterfest med en massa youthgroups. Tydligen sa arrangerar Lipscomb University (ett kristet college) detta varje ar och drar hundratals ungdomar. Sager som reklamen: Could be coolish...
PUSSAR OCH KRAMAR till er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0