US history

Sitter i US history, har precis skrivit prov. Ett prov som jag inte ens visste att jag skulle ha idag, bra jobbat! I alla fall sa har vi Quartly Assessments (eller hur det nu stavas) denna veckan. Engelskan, historian och anatomin kommer att ga latt. Det enda som jag ar lite orolig for ar pre calc, but what else is new? Det ar lite konstigt att det enda som jag har problem med ar matten nar jag sitter i US history och har bland de basta betygen utan att ens anstranga mig. Snackade forresten med en kille (Chelsea's pojkvan faktist) som gar pa Lakota West, ett kristet high school lite narmare Cincinnati. Han har klasser som Aerobic, Walking and Jogging och Cooking. Ah, jag vill ocksa ga pa en stor skola dar man kan valja vilka klasser man vill. Pa mikn skola har vi nastan bara trakiga klasser...
Nu ska jag bege mig tillbaka till lektionen, har en halvtimme till att sla ihjal genom att kolla in aftonbladet och svenska bloggar. WOO to the HOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0