Shop til you drop!

Ovan från vänster: Kofta från Pacsun, tunn koftgrej/kavaj från Forever 21, kofta från Forever 21 och linne från Macy's. Nedre bilden: Body lotion och handsanitizers från Victoria's Secret, halsband och pannband från Forever 21 och kajal.
+ en kjol och en tröja med Coca-Cola motiv.
Detta är vad jag köpte idag, var på Dayton Mall med Chelsea hela eftermiddagen/kvällen. Tro nu inte att jag har gjort av med en massa pengar här i USA, det är lite sjukt faktist men jag hade bara shoppat 4 saker innan dagens shoppingrunda. Kändes konstigt nog skönt att slösa lite pengar idag, har gått 2 månader sen sist jag gjorde det.
När vi var på Victoria's Secret så testade vi deras nya BH (fick förresten min storlek utmätt av dem så nu vet jag min amerikanska storlek!) som heter Bombshell. Och nog blev man ett bombnedslag i den. Tjejen som jobbade i affären kallade den för ett "50 dollar boobjob". Alltså att det såg ut som att man hade gjort en bröstoperation. Hehe, jag sk nog köpa mig en sån innan jag åker hem ;) Nej men tydligen så köper en hel del tjejer som ska gifta sig den och de för mäta om sin storlek till klänningen efter den nya BH:n.
Nu ska jag sova, tidig uppstigning imorgon. Ska nämligen på early service innan bibelstudierna imorgon och inte den vanliga efter som vi brukar gå till. Service = gudstjänst typ.
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0