Hot Chelle Rae concert

Igar var jag, Chelsea, Lindseyoch Lindsey's syster Hannah pa en Hot Chelle Rae konsert i Covington, Kentucky.Det var ett sound check party innan en insamlingsgala for brostcancer, tyvarr sa hade sjalva galan 21 ars grans. Dock var sound checken grym, det var utsalt men vi var anda bara ca 60 manniskor dar och de hade en fragestund och om ni vill se dem live sa kommer de till Helsingfors i November och de lovade mig att komma till Sverige nagon gang i framtiden. Vi fick aven ta bild med dem och jag har numera deras autografer. GLAD TJEJ!
Efter konserten akte vi till en "italiensk" restaurang som heter Olive Garden. Jag vet inte riktigt hur italienskt det ar med fritaderad kyckling och pasta, men ah, det var gott!
Inte mina bilder, och ja, mitt linne hanger lite konstigt, jag har inte gatt upp 20 kilo (tror jag...)

Kommentarer
Postat av: Sara

uppdatera!!

2011-10-24 @ 01:04:42
URL: http://tatjanahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0