Haunted Hayride

Igår gick jag i skolan som vanligt, lite segt men fortfarande otroligt lätt. Skrev mitt näst sista OGT (Ohio Graduation Test, vet inte riktigt varför jag tar det, ska ju inte graduata, men oh well) och ett matteprov. Efter skolan kollade jag på tv med Chelsea, eller ja, hon kollade på 30 rock och jag somnade. När klockan slog sju åkte vi till Cincinnati Children's Hospital för att hälsa på Nolan, Chelsea's pojkvän. Han har Stafylokocker (Staph's disease) i ena armen. Det är tydligen en livshotande sjukdom om man inte behandlar den med pencillin så han ligger inlagd för tillfället. Det verkade inte vara någon större fara med honom, han verkade mest uttråkad.
Efter sjukhusbesöket åkte vi till en känd "Haunted Hayride" i Springboro, ca 45 minuter från var vi bor. Tydligen så åker Chelsea den varje år så och de ändrar monstren som hemsöker höskrindan man åker med lite varje år. Tyvärr så åkte vi med några omogna 12åringar som redan hade åkt turen i år och de sa saker som: "Åh, är det inte i det hörnet som det där monstret kommer." Snacka om att jag och Chelsea hade svårt att hålla tyst. Om det inte hade varit fullt med vuxna på vår höskrinda hade nog Chelsea "slapped the girl straight across her stupid face". Och nej mormor, jag tänker inte översätta den meningen. Det låter illa nog på engelska!
När vår runda var slut tittade jag och Chelsea på några snygga killar som cyklade i en ramp och körde sköna trick. De var riktigt duktiga och spelade the Sounds som bakgrundsmusik. Det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0